Monday 1 August 2016

Easy Copper Smokey Makeup Tutorial (great for monolid)



Fuuuuuuuh *tiup habuk di blog* hahaha
hello people. rindu aku ke? muehehehehe. X perlu la kn sy explain satu per satu alasan kenapa lama menghilang. "org x kesah pun" kata mak. Baru hari ni siap edit video makeup tutorial. Angkat tangan siapa suka tengok mekap tutorial !! Hebat ke x hebat ke. Yang penting aku berusaha buat video ni. Kalau suka tu, tengok lah sampai habis. Kalau x berminat tu, nk tengok boleh tp cakap belakang x bole. Bapa aku marah kau nanti. hahahaha. just kidding. tapi sebolehnya jangan lah ye. xkan kau nk bg aku pahala free. tapi kalau ya, terima kasih lah. ahaha *ketawa tk ikhlas*

Aku rasa macam x larat bagi list semua produk yg aku guna dalam video tu. Sebab malam ni... aku malas korek balik semua produk dalam laci. Sebab esok pagi aku nk buat video lagi. hah, kalau hambur mekap malam ni nanti esok malas la tu nk bertutorial. (alasan banyak makcik ni -_- )

X perasan pun aku set kamera tu effect dia High Light. perrrgh, terang betul. sorry akak2 sekalian. lepas ni makcik cek betul2 pakai effect apa supaya warna tu nampak betul2. pendek kata, enjoy watching. don't forget to subscribe & like my video. Any request can leave it on the comment box below or email me. Thank you gais :) muah! Hey! follow lah aku. instagram @rafyydah tq beauty


No comments:

Post a Comment

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...