Thursday 27 October 2016

♥ Idea Bilik Tidur ♥

hai ♥

Sekarang ni, bilik lama saya tengah renovate. muehehhee. So, sy pun sibuk lah cari idea2 ataupun DIY utk hias2 bilik baru nanti. Sekarang ni 'menetap' di bilik abang dulu la. Padahal memang menetap disini pun sejak sekolah lg. sebab bilik abang besar dari bilik sy. hahaha. dan disebabkan juga abang jarang balik sini. so, why not sy menetap dalam bilik dia. hahaha.




haaaa, itu bilik aku. Macam kaunter pertanyaan la pula kan. hahahaha. tapi bukan itu point aku. Tengok bawah ni. Saya suka idea2 bilik macam ni. Korang suka bilik yg macam mana? saya suka emmm girly2 sikit, vintage sikit. Shabby chic gitew. tapi suka juga hippie sikit. Dengan boho sikit. aaaaahh. susah betul budak ni. hahahha.















p/s: semua gambar ni dari pinterest. ♥

1 comment:

  1. Mek suka yg minimal. Tp time deco minimal. Dh duk shari dua jd max dh --'

    ReplyDelete

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...