Friday 4 November 2016

Apa Pendapat Aku Tentang Surihatimrpilot

Hai💚

Siapa tengok drama ni angkat kaki! Aku tk mau angkat! Sebab aku x tengok pun. Hihihi. Kalau x tengok apa motif entry ni? 

Aku bukan peminat drama melayu. Sebab selalunya drama diorg ni membosankan. Bagi aku lah. Xtau kalau kau. Tapi aku tau drama ni tengah hot sekarang. Dah habis pun. Kan. Sebab nampak di insta. 

Yang buat aku eeeeee.. eeerrrgghhhh. Aaarrggghhh... hmmmmp --'

Kenapa lelaki tu tengok perempuan tu macam aarrrgghhh. Fattah memang suka nelofa ka? Sorry kalau tersalah eja nama diorg. Aku xkisah pun salah. Hahaha (jahat betul aku ni) 

Tapi seyes lah. Tengok meletop pun emmm. Kenapa dia tengok nelofa macam org yang betul2 in love. Kalau husben kau tengok kau macam tu, fuuulaaaweeiii. Kalau aku la kn. Kalau aku. Cair lah. Cis. Dia tenung kau dalam2. Pandangan dia kan, macam boleh tembus sampai dihati. Bukan setakat hati, usus pun tembus. Cis, nasip x tembus dibahagian lain. 

Tapi aku tadi ada tengok scene potong2 diorg di insta. Kenapa aku tengok xbest pun cara diorg berlakon. Xtau lah kalau tengok full berepisod2. Aku tengok yang kena potong2 ja. Xberapa menusuk kalbu lah pula cara lakonan diorg. Keras sikit. Sikit ja lah. Aku xmau cakap banyak, nanti dtg pula team diorg habis aku kena kecam viral sampai alien diplanet marikh pun boleh tau. 

Sekian. Tu ja. Yang buat aku tertarik dgn mr pilot ni, pandangan diorg berdua ja. Kalau diorg kawin, tahniah lah. Sweet btl fattah tgk nelofa. Omg. Isk isk isk. Suara pun seksi. Uishh. Org tgk drama. Aku tgk org. Korg buka insta cari hashtag surihatimrpilot. Pandangan tu..pandangn. aduh. Abg bomba tolong!!!!! Nasip baik suri hati mr pilot. Kalau suri hari mr polis. Hah, itu cerita aku tu! 

2 comments:

  1. :) mcm mcm kann. Cite ni letop sbb netizen suka tgk lopa and fattah. Cube klau ltak hero mane mane entah, hnm, tk daknya nk letup :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha. betul2. sekarang ni macam2 ja kan.

    ReplyDelete

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...