Sunday 6 November 2016

cerita kosong hari ini

Dari pagi update - sibuk bekerja depan skrin.
Update dropship, update group shopping, update instagram, sediakan bahan2 yg mau di'buffer' kan nnt hihi. Sibuk lg buat experiment instagram. Haish experiment semua xmenjadi. Lepas tu panjat2 meja sebab mau cat bilik. Isk isk isk. Dan akhirnya aku lupa masak. Tengok jam. Terkejut macik. Jam2.30 sudah. Nasip baik lah mama suda makan. Jadinya, aku panaskn seja lah nasi ddlm microwave dan makan lah aku nasi panas td dgn sup ayam semalam. Alhamdulillah kenyang.

Bukan merungut tapi gembira bila sibuk dgn bisnes. Walaupun hasilnya x seberapa. Tapi yakin dengan rezeki Allah. Kita ni hidup umpama roda katanya. Sy pun pernah 'diatas'. Dengan pendapatan 3angka setiap hari. Cukup lumayan hidup waktu tu. Tapi setiap manusia tu x lari drpd ujianNya. Akhirnya aku jatuh lagi. Dengan pendapatan yg kosong hampir setiap hari. Huhu. Itu semua sebab kelalai sendiri. Lupa dengan yang memberi. Seronok dengan hal duniawi. Sekarang Baru merangkak balik. Haish. Banyak kesilapan dulu. Semua tu pengajaran utk diri sendiri. Jangan lalai lg! Oh yeah ðŸ˜€ðŸ˜€
Jangan lupa follow instagram macik pidah
@sitishoppe @sitishoppewholesale @rafydahbeautihouse


2 comments:

  1. btol btol, baik sibukkan diri dengan keje cam ni drp kita duk fkir mslh, duk kritik org :) kipidap fyda :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih ayunie. Hihi. Gigihnye awk baca blog sy. Hihi. Muah

    ReplyDelete

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...