Friday 4 November 2016

My Kegemaran ESP Shaklee!

Hai ❤

Good morning!Salam subuh semua.

Satu hari tu, saya bercita-cita tinggi mau cantik macam mira filzah (puahahahahahaha mohon muntah hijau sekarang) . Tidak lah, bukan begitu. Suatu hari tu, sy terbaca post cousin saya. Dia cakap pasal Esp shaklee. Waktu tu belum ada feeling lagi. Lepas tu nampak lagi dia post. Sy tanya lah apa kebaikan esp ni. Dia cakap boleh mencantikkan kulit kita, dia bantu untuk kita rasa kenyang lebih lama n dia bagi badan kita rasa lebih bertenaga.

Okay, sy mau cuba lah juga. Lepas ja cuba tu, jeng jeng jeng. Tersuka tanpa sengaja pula. Hehe. Hari2 tidak boleh ketinggalan tu esp. Pi kerja pun sy bawa juga (dalam kontena kecil). Esp memang kegemaran saya. Gara-gara mau cuba try test terus tersuka pula. Hohoho.

Rasa rugi juga lah tidak consume esp dari awal2 lagi. Sebab banyak betul kebaikkan dia sampai boleh jadi kegemaran sy. Hehe. Siapa yang belum try esp, jom lah consume sama2. Tidak rugi. Berbaloi betul. Yang mau kurus boleh consume esp, yang mau cantik pun boleh, mommy yang tengah pregnant pun boleh tau!

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy


2 comments:

  1. Hi. Kita pun consume esp

    Theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. saya pun consume esp dan vit C skali.. hehe

    btw anda ditag >>> http://meinnameisthazrina.blogspot.my/2016/11/mega-giveaway-by-bloggers-family-2016.html

    ReplyDelete

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...